Eu si monsieur mai avem din cand in cand unele dileme; si, la sugestia lui, va intreb si pe voi ce parere aveti despre $Title…

Mie personal mi se pare o Prejudecata, iar pentru o femeie care lucreaza in domeniul IT 12 ore pe zi, mai face si master si are diverse proiecte on her own, a mai sta 2-3 ore in bucatarie sa prepar nu stiu ce feluri de mancare…chiar nu mi se pare eficient [probabil as dormi 4-5 ore pe noapte]. Iar dupa toate astea, in loc ca _el_ sa te sustina si sa te inteleaga, iti reproseaza ca nu stii/vrei sa …gatesti.

Post to Twitter Post to Delicious Post to Digg Post to Facebook Post to MySpace

Tags: ,

This entry was posted on Wednesday, December 17th, 2008 at 10:33 am and is filed under Uncategorized. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

102 comments so far

Ryan
 1 

Citisem initial “femeia trebuie sa stie sa gandeasca – adevar sau prejudecata”, si nu intelegeam dilema. :D
Normal ca trebuie sa stie sa gateasca. La fel si barbatul. Pt ca uneori “rolurile” in casa (asignate default de mentionatele idei preconcepute) trebuie sa se mai inverseze. Sau sa castige destul incat sa-si permita sa manance in oras tot timpul.

December 17th, 2008 at 10:39 am
 2 

Primul feedback pe IM:

(10:37:03 AM) You feel a disturbance in the force…
(10:37:03 AM) Remus: haha
(10:37:06 AM) CristinaVintila: :)
(10:37:13 AM) Remus: femeia trebuie sa stie sa gateasca PUNCT
(10:37:15 AM) Remus: :) ))
(10:37:19 AM) CristinaVintila: bine
(10:37:21 AM) CristinaVintila: pune-mi comment
(10:37:22 AM) CristinaVintila: atunci
(10:37:23 AM) CristinaVintila: :)
(10:37:45 AM) Remus: glumesc iti dai seama si nu iti pun commnet ca mi-e lene vroiam doar sa te salut :P
(10:38:49 AM) Remus: nu sunt de acord era o gluma
(10:38:54 AM) CristinaVintila: bun
(10:38:58 AM) Remus: cred ca oricum barbatii sunt cei mai bun bucatari
(10:39:00 AM) Remus: inclusiv eu

December 17th, 2008 at 10:41 am
 3 

Deci, Ryan, faptul ca FEMEIA Trebuie sa stie sa gateasca…este o Prejudecata? :)

December 17th, 2008 at 10:42 am
bau
 4 

Trebuie :)

December 17th, 2008 at 10:45 am
 5 

Bun, bau…dar e Adevar…sau Prejudecata? Tu ce crezi?

December 17th, 2008 at 10:50 am
Ryan
 6 

Faptul in sine nu e o prejudecata. E mai mult o necesitate (placuta) de a putea supravietui pe cont propriu. De aceea am spus ca se aplica si la barbati.
Problema cu subiectul asta e ca se intersecteaza cu prejudecata ca locul femeii e “la cratita”. Idee total gresita, pt ca dupa cum s-a mentionat deja, tot barbatii sunt cei mai buni bucatari. :P

December 17th, 2008 at 10:51 am
 7 

Buuuun, deci in ideea ca “locul femeii e la cratita” poti spune ca femeia TREBUIE sa gateasca, otherwise, femeia trebuie sa gateasca in aceeasi masura in care si barbatul trebuie sa gateasca: pentru ca sa mancam.

Deci: bila pentru Prejudecata :)

December 17th, 2008 at 10:54 am
 8 

(10:56:36 AM) Ryan: pfft, mare scofala ca nu stii sa faci un cordon bleu or smth
(10:56:54 AM) CristinaVintila: mda
(10:56:54 AM) CristinaVintila: stiu
(10:56:55 AM) CristinaVintila: :|
(10:56:58 AM) Ryan: un cartof stii sa-ti prajesti daca ti-i foame si nu mai gasesti deschis pe nicaieri, nu?
(10:56:59 AM) CristinaVintila: pot sa te citez pe blog?:D
(10:57:04 AM) Ryan: deci stii sa-ti gatesti

December 17th, 2008 at 10:59 am
bau
 9 

Consider ca e o prejudecata dar trebuie sa stie sa gateasca, macar o data pe saptamana ca sa vada barbatul cat de mult ea il iubeste :d

December 17th, 2008 at 11:03 am
 10 

Corect, de acord cu tine, gateste, femeia, dar DE DRAGUL BARBATULUI, ci NU pentru ca i se reproseaza asta. Deci: bila pentru Prejudecata. Multumesc.

December 17th, 2008 at 11:04 am
Ryan
 11 

Clatita se considera manacare? Ca eu aici totusi trag linie. Oricine-ai fi (indiferent de sex), trebuie sa stii sa faci clatite daca stii ce-i bun pt tine. Oricum, eu sincer nu cred ca un tip trebuie sa-si faca probleme ca prietena nu stie sa gateasca cat ca stie *nix. Ca vorba aia, http://xkcd.com/149 :D

December 17th, 2008 at 11:20 am
 12 

Eu cred ca in principiu e bine sa stie amandoi sa gateasca. Avand in vedere ca avem din ce in ce mai putin timp, o masa gatita acasa e deja un mare lux, deci e cu atat mai apreciata. Totusi, e fapt dovedit ca cei mai buni bucatari sunt BARBATII. Trageti voi concluziile

December 17th, 2008 at 11:21 am
 13 

Adevar. Nu mai intoarce adevarul asta pe o parte si pe alta in speranta c-o sa ai dreptate :P

Besides, acum ceva vreme am stabilit de comun acord ca “sin is always right” ;) )

December 17th, 2008 at 11:22 am
 14 

Ryan, mersi de comment. Clatite stiu sa fac, iar monsieur stie sa le intoarca in tigaie.

Kitty, ai dreptate (zic eu), e frumos sa gatim IMPREUNA. Si, DA, barbatii gatesc mai bine. Deci: sa-i lasam sa-si exercite talentul ;) )

sin, deci avem si o bila pentru Adevar :p; anyways, plecand de la axioma ca “sin is always right”, o sa invat sa gatesc. Desi, mi-ar fi placut sa fac asta pentru ca el ma roaga, nu pentru ca imi reproseaza. Happy?

December 17th, 2008 at 11:27 am
 15 

facutul de clatite implica operatiunea cap-coada :) nu doar sa faci compozitia :P

io te-am rugat, da ai zis ca nu :) nu’s cum sa-ti zic, da mie nu-mi place mirosul de mancare din haine… adica mi se pare mai natural sa mirosi tu a facut mancare decat io.

December 17th, 2008 at 11:33 am
 16 

deci, dear mister superstar:
1. operatiunea se face cap-coada, deci eu nu am gatit, tu nu ai gatit, ci NOI am gatit – do you agree?
2. nici mie nu-mi place mirosul de mancare in haine, so, mai natural e sa mirosi tu, mai ales ca barbatii au talent nativ la gatit; de ce vrei tu sa-ti irosesti talentul? eu incerc sa ti-l cultiv ;) ) :d

December 17th, 2008 at 11:37 am
 17 

sudo make food =))

December 17th, 2008 at 11:41 am
 18 

eu stiu bine mersi, nu am probleme decat la preparate mai exotice
totusi, daca vrei sa mananci, trebuie sa stii
daca esti singura acasa pt cateva zile si nici bani de pizza nu ai ?

December 17th, 2008 at 11:44 am
 19 

Catalin…stiu sa fac diverse chestii, dar nu lucruri complicate :)

sin, > -zsh: sudo: command not found ;) )
try: pls

December 17th, 2008 at 11:46 am
 20 

Părerea mea este că amândoi trebuie să se descurce în bucătărie la nivelul “nu muri de foame”.

Adică o salată, o omletă, o fripturică, niște paste și cam atât.

Sunt atâtea locuri unde poți să mănânci bine încât nu mai are rost să te stresezi tu sau prietena să gătești.

December 17th, 2008 at 11:57 am
 21 

Alexandru, ce bineeee >:d< Multumesc de comment.

Deci, hai sa nu ne mai stresam sa gatim ;) )

December 17th, 2008 at 11:59 am
dst
 22 

Titlul e o prejudecata. Intr-un cuplu fiecare trebuie sa stie sa faca ceva astfel ca impreuna sa se descurce amandoi in orice situatie s-ar afla. Parerea mea e ca trebuie sa se ajunga la o intelegere referitor la cine ce face ca sa nu existe discutii de genu eu fac totu dar tu nu faci nimic.

Referitor la gatit, nu conteaza cine gateste atata timp cat cineva gateste. Suntem intr-adevar ocupati dar o masa gatita acasa nu se compara cu nici un restaurant pompos. Plus ca ti s-ar subtia rau de tot buzunaru daca in fiecare zi ai lua masa in oras.

Personal mie imi place sa gatesc f mult si chiar fac multe chestii. La mine in casa gateste cine are timp mai mult.

December 17th, 2008 at 12:07 pm
goguvasile
 23 

Partea cu “femeia trebuie sa gateasca” nu presupune ca “masculu’ nu trebe sa gateasca”. (exercitiu simplu de logica, nu?)

Acestea fiind spuse, DA, femeia _trebuie_ sa gateasca (sau cel putin sa fie capabila sa…). Chestiile cu “slujba e grele”, “nu-mi pot face somnul de frumusete” sau alte asemenea sunt doar scuze.

Pana la urma, ‘la tati ni-i greu’, si tota discutia se reduce la stabilirea prioritatilor (cu o vaga adiere de feminism prost inteles).

acum ca am mai aruncat si eu ceva paie, let the flamewar rage on.

December 17th, 2008 at 12:17 pm
True
 24 

Este un adevar pentru ca orice om stie sa gateasca si nu ai nevoie de pregatire pentru asta. Deci, eu daca te pun pe tine pe/la aragaz tu cu siguranta o sa gatesti si deci a trebuit sa gatesti deci e adevarat.

December 17th, 2008 at 12:18 pm
 25 

Deci, dupa toate parerile voastre (goguvasile, True, dst), tind sa-l cred pe dst, ca el e insurat, si stie mai bine ce spune :P

Feedback de la alt coleg: “Ce atata gatit? ce? femeia trebuie sa dea “probe”? O iubesc si gata? Acum daca nu stie sa gateasca ce sa fac? Sa ne certam pe tema asta? Gatesc eu.” [more or less exactly citatul]

Deci:
1 bila pentru prejudecata – dst
2 bile pentru adevar – goguvasile si True

December 17th, 2008 at 12:27 pm
miky
 26 

legat de dilema ta: FEMEIA trebuie sa stie sa gateasca in aceeasi masura in care si BARBATUL ei stie “PUNCT”. Adica: timpul petrecut in bucatarie pentru a pregati ceva nu trebuie vazut ca o indatoriere a doar unuia din dei DOI, e o activitate comuna prin care AMANDOI experimenteaza ceva nou.

December 17th, 2008 at 12:33 pm
rpetre
 27 

NORMAL! La fel cum si barbatul TREBUIE sa repare orice, de la clanta, la WC la televizor, sa faca toate muncile fizice de la desfacut de borcane la carat dulapuri si, nu in ultimul rand, sa aduca bani (eventual BANII) in casa.

D’oh!

December 17th, 2008 at 12:35 pm
 28 

miky, rpetre, mersi de comments

mda, pai…gatitul se face in comun, chiar si dupa parerea barbatilor;

rpetre, si daca si femeia se pricepe sa repare chestii prin casa si aduce bani, si pe deasupra face curat, calca si cumpara de mancare…ce e asa greu ca macar AMANDOI sa gateasca, nu doar unul din ei sa PRETINDA celuilalt sa gateasca? esti de acord cu mine? :)

December 17th, 2008 at 12:38 pm
 29 

e o diferenta intre “trebuie sa faca” si “trebuie sa stie sa”.
nu mai deturna conversatia spre partea care te coafeaza pe tine cel mai mult.

December 17th, 2008 at 12:39 pm
 30 

bine, dear, bine…credeam ca scap ;) )

anyways, dupa ultimele 2 comments: 1 bila pt adevar (rpetre), si 1 pentru prejudecata (miky)…inca suntem la egalitate:
7 pentru Adevar, si tot 7 pentru Prejudecata.

help me out here! chiar nu mai vreti articole despre Asterisk? :d vote for Prejudecata >:)

December 17th, 2008 at 12:43 pm
 31 

sudo +100 pentru adevar :P

December 17th, 2008 at 12:47 pm
 32 

uite cine-si ia nasul la purtare: si asa pusesem 3 bile pt. Adevar numai in contul tau

sudo +1000 pt. Prejudecata :P

December 17th, 2008 at 12:48 pm
 33 

I have sudo, you don’t, zerefore your +1000 doesn’t count :P

December 17th, 2008 at 12:52 pm
 34 

haha…look again, I have sudo aswell ;) )

December 17th, 2008 at 12:54 pm
 35 

where ? ;) )

December 17th, 2008 at 12:54 pm
 36 

in your pants
:P

December 17th, 2008 at 12:56 pm
Ryan
 37 

Uite o intrebare interesanta, ce intr-adevar TREBUIE sa stie sa faca o femeie si ce intr-adevar TREBUIE sa stie sa faca un barbat. Chiar as fi curios de rezultat, cred ca ar surprinde pe alocuri. Ce zici, o idee pt sondajul de saptamana viitoare? :D (cand oricum toata lumea e in curatenia de sarbatori si se impart task-uri in familie :P )

December 17th, 2008 at 12:58 pm
 38 

Ryan, Promise to think about it :) good idea..dar e gresita principial: nimeni nu TREBUIE sa faca nimic, ci sa vrea sa faca .IMPREUNA.

December 17th, 2008 at 12:59 pm
rpetre
 39 

cristina: whoosh!

December 17th, 2008 at 1:02 pm
 40 

Ba trebuie sa faci ceva, ca altfel murim de foame :)

December 17th, 2008 at 1:02 pm
 41 

nu murim, dear, faci tu…si ai talent la asta ;) )

rpetre…sa-mi faci si mie bot pt blog, pls :)

December 17th, 2008 at 1:04 pm
 42 

o sa-ti faca doi boti, sa ai redundanta =))

December 17th, 2008 at 1:09 pm
 43 

bun asa, rpetre, ce zici? platesc bine: sin face cea mai buna friptura de piept de pui cu rozmarin si piure ;) ) :d:d

December 17th, 2008 at 1:10 pm
rpetre
 44 

Nu primim spaga decat in valuta forte :D

December 17th, 2008 at 1:17 pm
 45 

daca plusam si cu niste bruschette? ;;) , uita-te pe site aici ce bine arata si ce bune sunt:

http://www.imacandi.net/sin/blog/2008/12/13/bruschetta-con-pomodoro-e-olive.html

December 17th, 2008 at 1:18 pm
Ana
 46 

Copii, nu va mai certati… Cristina, inteleg de ce ai scris acest post, iar parerea mea este ca nimeni NU TREBUIE sa faca nimic. Nu mai suntem in epoca sclavagista… really. Mai ales intr-un relatie de cuplu (daca vreti ca acea relatie sa fie stabila) ambii “participanti” TREBUIE sa se simta bine – ambii, toti trei… nu vreau sa fac discriminari. Pentru asta, fiecare TREBUIE sa aiba grija ca celalalt sa se simta bine. Din experienta mea (si nu vreau sa subliniez acest lucru, dar este un adevar) stiu ca lucrurile facute impreuna au cele mai bune rezultate din toate punctele de vedere. Nu numai ca ies cel mai bine, dar astfel se mai pune o caramida la solidificarea relatiei. De asemenea, se spune ca actiunea de a gati impreuna poate crea reactii erotice…

Sin, nu vreau sa fiu rautacioasa, dar numai handicapatii nu pot sa gateasca (te rog sa ma ierti pentru aceasta remarca si sa nu-mi porti pica). Iar daca nu vrei sa gatesti, ai face o mare greseala sa-i pretinzi partenerei tale sa o faca… (credeam ca deja cunoastem amandoi persoana despre care vorbim).

December 17th, 2008 at 1:36 pm
 47 

Ana, mersi de comment.
Dap, si eu sunt de acord ca gatitul trebuie facut impreuna.

Si, ii iau apararea lui sin: dar… el gateste; si gateste bine, si are idei foarte bune cand vine vorba de improvizat. Eu is ala cu “nu” in brate, pentru ca nu am timp si niciodata nu m-am preocupat de acest aspect, paote si pentru ca am stat in camin pana acum, si mi-au gatit ai mei, poate si pentru ca m-am obisnuit sa fiu BURLACA…si sa-mi vad de ale mele, sa mananc ce apuc si sa nu imi fac probleme pt. ce mananca ceilalti :) …so, nu vreau sa fiu nedreapta

December 17th, 2008 at 1:48 pm
rpetre
 48 

Cu tot respectul, prefer sa-mi gatesc (sau sa-mi cumpar de mancare) singur :)

Si oricum “se stie” ca calitatea perceputa a mancarii e subiectiva , diferenta fata de cea obiectiva fiind un delta-yum direct proportional cu gradul de foame al evaluatorului. /me remebers o instanta de mamaliga uscata _mult_ mai gustoasa decat o alta instanta de tocanita de ciuperci, sa zicem.

Asa ca lasat suficient de infometat, orice om invata sa gateasca :)

December 17th, 2008 at 1:51 pm
 49 

rpetre, ai pus punctul pe “i”…deci tre sa-l infometez… si atunci o sa fie happy, orice i-as gati ;) ) :P

still…cum ziceai ca putem negocia cu bot-ul ala? ;) )

December 17th, 2008 at 2:19 pm
Ryan
 50 

Just trolling about… si-am dat peste:
(D)inner not ready: (A)bort (R)etry (P)izza

Linkie: http://www.kailashnadh.name/docs/geek_jokes/

December 17th, 2008 at 2:26 pm
rpetre
 51 

cristina: nu a compromit in public, stii unde sa ma gasesti pt. o negociere tete-a-tete intre 4 ochi, un cutit si o beregata. Umm, i meant doar tete-a-tete :)

December 17th, 2008 at 2:28 pm
 52 

am inteles :-b

December 17th, 2008 at 2:30 pm
 53 

@Ana: dupa cum ziceam intr-un alt comment:

trebuie sa stii sa gatesti != trebuie sa gatesti.

December 17th, 2008 at 2:30 pm
Ana
 54 

@sin: adica daca cristina ar citi niste carti de bucate asa… ca pe o lectura, dar faca sa exerseze prea mult, toate problemele ar fi rezolvate?

December 17th, 2008 at 2:51 pm
deeaa5
 55 

=))))) trebuie sa stii sa gatesti = spanac!
eu stiu sa gatesc foarte bine dar nu gatesc decat de doua ori pe an, la craciun si paste – pentru ca atunci am placerea s-o fac!
eu muncesc, ma duc la scoala, spal, calc, cos, tricotez, fac cumparaturi, fac curatenie, am grija de caini, pisici, pesti, flori, schimb becuri, intrerupatoare si prize arse, lipesc placi de faianta cazute, repar mobila etc etc
iar obligatia lui in casa e una singura: sa-si tina gura inchisa!
opinia mea e ca barbatul trebuie lasat cu obligatiile femeii pe cap o saptamana si apoi ii trec ideile geniale gen locul femeii e la cratita, trebuie sa gatesti si alte istorii tampite!

December 17th, 2008 at 3:04 pm
 56 

uhmm…deea, WOW :P

sa inteleg ca mai pun o bila pentru Prejudecata :d ;) )

December 17th, 2008 at 3:06 pm
 57 

@Ana: iezact.

December 17th, 2008 at 3:10 pm
 58 

@sin: pui, uite, ce tocmai mi-am descarcat de pe torrenti:
Cooking – Jamie Oliver Recipes.pdf
http://www.jamieoliver.com/books/the-naked-chef-book
Is that ok? :d

December 17th, 2008 at 3:12 pm
deeaa5
 59 

DA!
partea cu “casnicele” la mine e hobby, imi place sa tricotez, sa croiesc, sa brodez si chiar si sa gatesc – din pacate nu am timp pentru asa ceva in “viata de zi cu zi”.
de craciun si paste am si eu cateva zile si ma destrabalez in bucatarie: carnati, caltabosi, sarmale, salate, bors, cozonaci …
daca imi reproseaza ca nu gatesc in conditiile in care eu oricum dorm 2 ore pe noapte este mai mult decat obraznicie in opinia mea.
vremea cand femeia trebuia sa stie sa gateasca a apus – daca este egalitate atunci aceasta sa fie egala, nu unii mai egali si altii mai putin!
am zis!

December 17th, 2008 at 3:13 pm
 60 

hummm…iar asta suna chiar interesant :-? :-?:-?

MIXED LEAF SALAD WITH MOZZARELLA,
MINT,
PEACH AND PROSCIUTTO

tre sa incerc :-? :-? :-?

December 17th, 2008 at 3:13 pm
Alice
 61 

:) ) Poti sa mai pui o bila la prejudecata…nu TREBUIE sa stii nimic, exista google si el le stie pe toate…

December 17th, 2008 at 3:15 pm
 62 

/me google friend too ^:)^

still, buna discutia asta pe blog…cartea aia a lui Oliver suna interesant…damn, neglijez MGCP-ul …va spun cum a iesit ;) )

December 17th, 2008 at 3:17 pm
 63 

Ok, si cu barbatii care nu stiu sa schimbe o priza si alte chestii de genul asta ce facem? Adica daca e egalitate…pai sa fie pe bune, nu?

December 17th, 2008 at 3:22 pm
 64 

Oliver e f tare..ia ghiciti cine gateste la el in casnicie?

December 17th, 2008 at 3:23 pm
 65 

@Cris, prea multe commenturi, lene sa citesc.
Iti spun insa parerea mea, nu conteaza cine stie sa gateasca intr-un cuplu, e bine fie ajutor si in bucatarie, nu neaparat sa gateasca el dar e bine ca cel care nu stie sa gateasca sa il ajute pe celalalt, iar daca stiu amandoi e super bine, insa in cazul celalalt, iar e bine sa se ajute pentru ca asa macar fac de mancare impreuna.
Nu stiu daca e adevarat sau nu se pune insa ca cei mai buni bucatarii sunt barbatii, partea misto e ca nu am vazut nicaieri shaormista, numai shaormisti, si in general, orice restaurant are bucatar sef, nu bucatareasa sefa.

December 17th, 2008 at 3:29 pm
 66 

:) ) si eu am zis ca ma marit cu un bucatar :P

pana una-alta insa…as putea sa incerc si sa gatesc :-? cat de greu poate fi :-? ?
am facut chestii mai grele, cum ar fi sa instalez OpenBSD…cat de grea poate fi procedura de concepere a unei ciorbe? ;) )

December 17th, 2008 at 3:29 pm
 67 

Cred ca fiecare are dreptul sa decida ce vrea sa faca in viata si cum sa se raporteze la cei iubiti. Cand vei fi sotie, daca sotului ii va fi foame ii vei face de mancare. Nu pentru ca trebuie ci pentru ca asa vei dori tu sa procedezi. El, la fel, iti va face tie cand tu nu vei avea chef. Eu asa procedez cu prietena mea. Cand i-i foame si n-are ea chef, fac eu. Cand eu n-am chef, face ea. Cand n-avem niciunul chef sa punem food din frigider pe masa, sunam si luam o pizza.
Ideea ca femeia “TREBUIE” sa faca de mancare e desprinsa din secolele trecute.

December 17th, 2008 at 3:29 pm
deeaa5
 68 

cred ca am fost cam acida, dar cand aud de-astea … ma furnica rau de tot!
domnul meu gateste! cand ne-am mutat impreuna ma trezeam in fiecare dimineata sa ii fac cafeaua si papa bun dar la momentul acela el ducea greul in carca, eu mai mult casnica; in timp lucrurile s-au schimbat – acum eu am un program de exterminare iar el il are mai liber, asa ca din propria lui initiativa s-a apucat de gatit.
nu face cine stie ce focuri de artificii, dar o leguma cu ton, o supita, de-astea mai lejere face. in plus l-am invatat niste retete de dulciuri simple – asa ca face si de-astea cand e liber.
ca sa nu mai spun ca se mai intampla sa ma bag peste el cand gateste si … ma rog, va imaginati si singuri :D
deci e o prejudecata, si inca una murdara!

December 17th, 2008 at 3:31 pm
 69 

Mihai, Cypress, mersi de comment. Inca 2 bile pentru Prejudecata.

Oricum, ideea nu era daca afirmatia e adevar sau prejudecata, ci cum ar fi ok sa stea lucrurile. :) iar lucrul impreuna pare cel mai “votat”.

December 17th, 2008 at 3:31 pm
 70 

Parerea mea:
* omul trebuie sa fie autosuficient, ca atare trebuie sa fie in stare sa-si procure si prepare hrana.
* Femeia si Barbatul sunt particularizari ale notiunii de om, ca atare trebuie sa stie sa gateasca.

* vis-a-vis de “cine ar trebui sa gateasca”, eu unul gatesc din placere si cu si mai multa placere as gati pentru /ea/ si i-as aduce chiar mancarea pe tava la pat.
* insa, urmand principiul ca “totul trebuie facut cu moderatie”, mi-ar face placere si as aprecia daca, macar din cand in cand, am schimba rolurile.

@Dexter

December 17th, 2008 at 3:32 pm
 71 

ma femeilor, cititi in puii mei ce scrie, nu ce credeti voi ca scrie in titlu si dupa aia dati-va cu parerea:

trebuie sa stii sa gatesti != trebuie sa gatesti.

ce puii mei e asa greu sa intelegi o fraza simpla ??????

December 17th, 2008 at 3:34 pm
 72 

Dexter, thanks for the comment. Am retinut ideea. Invat sa gatesc.
Daaar, cum ziceam: pt ca vreau sa mai schimbam rolurile, pentru /el/…nu pt. ca TREBUIE :)

December 17th, 2008 at 3:35 pm
 73 

valeu ce de commenturi! :) va era foame presupun!
am avut si eu de curand o discutie cu prietena pe tema asta, precum si a calcatului/alte treburi casnice – eu am zis ca este potrivit si INDICAT ca femeia sa ia task-urile astea, (in mare parte pt ca sunteti mai rabdatoare) in vreme ce noi, sexul tare si noduros, sa ne bagam mainile si ulterior picioarele (cu injuraturi) in prize, masini de toate felurile, gunoi :(
ea a zis ca nu vrea sa faca partea ei..ce fac in situatia asta? :-s oricum, nu era blogul meu, deci: :)
cum zice o prietena, ar fi grav ca MAMICA sa nu stie sa gateasca..think about that! ca la toti va place sa mancati de acasa, nu?daca nu stia mama..?

December 17th, 2008 at 3:43 pm
 74 

deci…gringo, ce faci “in situatia asta”? :d

December 17th, 2008 at 3:46 pm
Ana
 75 

@sin: eu nu inteleg de ce “trebuie sa stii sa gatesti” daca nu “trebuie sa gatesti”… la ce ar ajuta? Doar asa… ca sa te simti tu mai bine ca a facut ceva pentru tine? Atata timp cat e cuvantul TREBUIE in propozitie, nu te gandesti ca sentimentul nu e reciproc? Iar daca imi zici ca doar asa, in eventualitatea in care… vede ea atunci (cel mai simplu google)

December 17th, 2008 at 3:55 pm
 76 

Si el si ea TREBUIE sa stie, altfel mai devreme sau mai tarziu o sa se vada in sanatatea lor. Nu poti sa mananci semipreparate toata viata…

December 17th, 2008 at 4:06 pm
Ana
 77 

@gringo: mie imi place sa-mi “baga mainile si ulterior picioarele (cu injuraturi) in prize, masini de toate felurile” – si prefer chiar si gunoiul – taskurilor de genul calcatului sau gatitului, si nu reprezint “sexul tare si noduros” => nu tine de sex. Cum ar zice o persoana foarte apropiata mie: “Ai vazut pe cineva gatind cu <>?”

Referitor la “daca nu stia mama…” – in cazul meu a fost “daca nu facea mama…” and I survived. Si tata gatea foarte bine :-) .

Sorry daca sunt prea directa (urasc discriminarile intre sexe).

December 17th, 2008 at 4:06 pm
Ana
 78 

sorry, trebuia sa fie “Ai vazut pe cineva gatind cu sexul?”

December 17th, 2008 at 4:07 pm
 79 

Ana…toti uram discriminarile…si nu tre sa le facem nici noi ;) ) cum zicea si deea…sa nu fim unii mai egali decat altii:P

ugh, Strainule, pun bila pentru Adevar…si nu una, ci 10, pentru ca ai adus un argument valid: Sanatatea. Multumesc :)

December 17th, 2008 at 4:10 pm
rpetre
 80 

cristina: and btw, de cand e asta un vot democratic? Sa-ti explic o data schema aia cu barbatul e capul familiei, dar femeia e gatul ;)

December 17th, 2008 at 4:28 pm
 81 

@Ana: pentru ca e bine sa stii sa faci diverse lucruri, chiar daca nu le faci zilnic/saptamnal/lunar.

si’n plus, toata cearta acu e pe semantica si despre ce cuvinte au intrat in fraza aia. am putea intra in politica… ca si aia tot pe crapuri d’astea discuta 5 luni la o lege.

December 17th, 2008 at 4:32 pm
rpetre
 82 

greu limba roman….

December 17th, 2008 at 4:36 pm
gigi tare
 83 

o pastrama de uuuuuaieee la rotisor…. hmm
si femeie si barbat, se linge pe bot

December 17th, 2008 at 4:37 pm
 84 

deci…asta e blogul meu, iar aici lumea NU SE CEARTA, ci discuta :d

everybody agrees? yes/no/panic :P

asta nu e vot democratic, ci un sondaj deschis
oricum, dilema a fost rezolvata, iar concluzia (ca tot cerea miky – pe im) o concluzie :P , este ca o sa ma apuc sa invat sa gatesc.

wish me luck, pentru ca am sesiune, proiecte, disertatie, certificari de luat, proiecte de continuat, sarbatori, cumparaturi, sharuit timp de calitate cu persoanele importante pentru mine…samd :)

December 17th, 2008 at 5:35 pm
Ryan
 85 

Do what I did. Invita pe toti la o clatita :D

December 17th, 2008 at 5:41 pm
 86 

Oooo, da.. ce misto e sa stai cu o femeie o viata intreaga si sa petreaca minim 10 ore pe saptamana in bucatarie. Fun, fun, fun. Sa fim noi (eu si ea) sanatosi (si cu bani :P ) .. sa mancam numai la restaurant. Sau sa ne angajam bucatareasa. Poate am eu pretentii prea mari, dar nici nu mai traim in evul mediu. Sau poate sunt altii mai familisti ca mine (boring).

December 17th, 2008 at 6:30 pm
 87 

P.S. acum am vazut comentariul 71. Ma gandisem la asta.. dar nu are relevantza, oricum. La ce i-ar trebui sa stie sa gateasca.. cu ce m-ar incalzi asta?

December 17th, 2008 at 6:32 pm
 88 

Catalin, imi place cum gandesti :D …bila pentru Prejudecata.

Still, o sa te dezamagesc, cu punctul meu de vedere: mie imi place sa fac …chestii impreuna cu prietenul meu, mda..inclusiv gatit. Acum, partea cu “nu fac eu”, pentru “ca face el” nu e 100% adevarata, pentru ca ajut si eu, cu cat pot :P

E fun sa gatim impreuna, atata timp cat asta nu devine un obicei pentru a nu mai iesi niciunde.

Ideea principala cred ca e ECHILIBRUL, si asta e cel mai greu de obtinut. Nu vreau sa ies zilnic in oras, si sa bag burgeri, ca nu mi-e bine, nu-mi permit sa mananc zilnic in oras chestii sanatoase, ca as da tot bugetul pe asta, dar nu-mi place nici sa ma marit efectiv, mai devreme decat e cazul, adik numai gatit in casa, calcat, spalat si facut curat, ca o dam in extrema cealalta.

December 17th, 2008 at 7:03 pm
punk
 89 

Fara suparare (sau cu), dar blogul tau degenereaza intr-un fel de Lumea Femeilor.
Eh… I miss the old days cand povesteai de MGCP si Wimax.
Over and out.

December 17th, 2008 at 7:23 pm
 90 

Burger King is so goooood!

December 17th, 2008 at 8:40 pm
 91 

Stiind ca in ultimele 9 ore de stat la munca am mancat fix un mar, Burger King suna super apetisant.

December 17th, 2008 at 9:24 pm
 92 

Nope, chiar ma gandeam ca acolo bati. Intr-adevar.. poate fi o activitate placuta.. o data la cateva luni. Iar daca nu stie niciunul sa gateasca.. exista carti de bucate. :)

December 17th, 2008 at 10:16 pm
Grim.Gringo
 93 

opinie relaxata, de seara:
am mancat teriaki chicken mai devreme :) bunicel, dar tot shaorma de la Genin se apropie cel mai bine de ‘pranzul/cina si pt unii-mic dejunul” ideal :D
nu sunt sexist :) imi cer scuze pt remarcile prea evidente la organe, dar simt nevoia sa ma dau in stamba peste tot pe unde intru ;) )
hai sa fim sinceri: este clar o PREJUDECATA..
nimeni nu ar trebui sa faca nimic pe lume.libertate la maxim!
dar totusi, daca pana acum treaba a mers bine, nu ar fi riscant sa schimbam ordinea lucrurilor? :D

December 17th, 2008 at 10:23 pm
sadbuttrue
 94 

Femeia trebuie sa vrea sa stie sa gateasca si asta sa vina ca rezultat al femeii care simte ca vrea sa stie sa gateasca pentrul EL (si pentru eventualii puiuti :) .
Oricum m-as uita la propozitia asta tot PREJUDECATA imi pare.
@grim: cum ai ajuns la concluzia ca treaba a mers bine pana acum?
Cred ca ne putem descurca mult mai bine de atat. Asa cum a spus cineva mai sus, e chestie de echilibru.

December 18th, 2008 at 12:41 am
 95 

sadbuttrue, mda, cred ca ai dreptate…eu de capul meu de nebuna chiar nu am nevoie (sau nu am nevoie ACUM) sa stiu sa gatesc; pana la urma, sunt chestii care te motiveaza, iar faptul ca gatesti pentru EL este un factor motivator :)

December 18th, 2008 at 9:39 am
xerxes
 96 

Femeia trebuie sa gateasca pentru ca barbatul nu gateste decat in cazuri fericite si exceptionale. Si cum nu vrei sa va infometati si nici restaurant zi de zi nu merge rezulta singura concluzie logica. In plus barbatul apreciaza faptul ca femeia are grija de el. Pentru multi consoarta e inlocuitoare de mamica. Si cum femeia vrea sa il vada pe barbat multumit….

PS: apropo de muncitul 12h pe zi + master + proiecte personale. Pe scurt, muncitul in exces dauneaza grav sanatatii de cuplu.

December 18th, 2008 at 1:30 pm
 97 

1. barbatul gateste daca ii place si stie, nu in cazuri “exceptionale”;
2. eh…femeia nu e musai inlocuitoare de mamica…iar daca “multi” o vad asa…ar trebui sa se mai intrebe si cum se vede ea, nu numai cum o vad EI;
3. femeia vrea sa-l vada multumit pe barbat…dar sentimentul tre sa fie si invers, deci cred ca ar trebui ca ambii sa faca compromisuri, nu numai femeia, ca sa-l vada, domne, MULTUMIT, pe ..si anume: BARBAT;
4. muncitul este necesar, uneori poate fi si in exces, dar sunt perioade bune si rele; daca “tzii” asa mult la partener incat sa nu-l intelegi cand are mult de munca, atunci relatia aia nu va rezista prea mult timp

December 18th, 2008 at 1:54 pm
 98 

so, burger king or no burger king ? ;) )

December 18th, 2008 at 5:32 pm
 99 

burger king AND no burger king
mergem si la fast food, mai si gatim ;) )

December 18th, 2008 at 6:25 pm
 100 

for the 100 comment, sudo we go to burger king next time :) )

December 18th, 2008 at 6:38 pm
 101 

ey ey, Captain <):)

December 18th, 2008 at 7:30 pm
deeaa5
 102 

m-a intrebat odata o prietena cum se face ciorba si dupa ce i-am facut o schema simpla am spus “si la sfarsit arunci si tu un ou inauntru” iar nedumerirea ei m-a naucit “intreg, sau il sparg inainte?”…
deci, decat s-o faci pentru ca trebuie … mai bine lipsa!
iar daca ai nevoie de o mana de ajutor pt punerea la punct a unor proceduri, just buzz me!

December 19th, 2008 at 12:00 pm

Leave a reply

Name
Mail (will not be published)
URI
Comment